Βασικά βήματα για να οργανώσετε το τέλειο παιδικό πάρτι

Το τέλειο παιδικό πάρτι! Βασικά βήματα οργάνωσης!

Προετοιμαστείτε καλά για εκείνη την ημέρα κι επιτρέψτε στον εαυτό σας να διασκεδάσει μαζί με τα παιδιά. Εξάλλου, δε θέλει κόπο (λέμε τώρα… εννοείται ότι θέλει και μάλιστα πολύ…) αλλά τρόπο! Το πάρτι θέλει κέφι, φαντασία και καλή οργάνωση! Με αυτά τα συστατικά, όλα θα πάνε κατ’ ευχή! Σε αυτό το άρθρο (πρώτο μέρος) θα ασχοληθούμε με την οργάνωση του πάρτι και στο επόμενο με τη διακόσμηση…

Ας οργανωθούμε λοιπόν…

Η αρχή είναι το παν! Οπότε σκεφτείτε θέμα και οικονομικό προϋπολογισμό. Αν το παιδί είναι μικρό συνήθως αποφασίζουν οι γονείς, όσο μεγαλώνει όμως έχει άποψη και προτιμήσεις, οπότε θα πρέπει να αποφασίσει εκείνο (ή από κοινού). Αφού λοιπόν βρείτε το θέμα, πρέπει να αποφασίσετε πόσα χρήματα θέλετε/μπορείτε να ξοδέψετε για το πάρτι αυτό. Γιατί θέλουμε θέμα και προϋπολογισμό? Η απάντηση είναι απλή, το θέμα οργανώνει τη σκέψη, τις αγορές και τη διακόσμηση, και ο προϋπολογισμός βάζει όρια, τα οποία είναι πολύ εύκολο να χαθούν όταν οργανώνουμε τα γενέθλια του παιδιού μας και θέλουμε (φυσικά) το καλύτερο… Αντιμετωπίστε το πάρτι του παιδιού σας σαν ένα σπουδαίο γεγονός. Με την προσωπική σας φροντίδα και πινελιά για την προετοιμασία του, θα ετοιμάσετε μια γιορτή, που θα την ευχαριστηθούν όλοι.

Αποφασίστε ποιους θα καλέσετε, μικρούς και μεγάλους, ανάλογα με τις δυνατότητες του σπιτιού σας και όχι ανάλογα με το πόσους φίλους, συμμαθητές και συγγενείς έχετε… Αποφασίστε από πριν πως θα οργανώσετε το σπίτι, που θα παίζουν τα παιδιά, που θα καθίσουν οι μεγάλοι, που θα είναι ο μπουφές! Σκεφτείτε από πριν που θα κόψετε τη τούρτα και ενημερώστε και τους καλεσμένους για την ώρα, ανεξάρτητα με το κάλεσμα της πρόσκλησης. Εάν έχετε και μικρά παιδιά στην παρέα, κάποιοι σίγουρα θα πρέπει να φύγουν νωρίτερα…

Τέλος ετοιμάστε προσκλήσεις! Όλα αυτά καλό θα ήταν να γίνουν 3-4 εβδομάδες πριν. Για να μην αγχώνεστε και να έχετε χρόνο για τις επόμενες προετοιμασίες.

Στις 2 εβδομάδες πριν από το πάρτι, μπορείτε να μοιράσετε τις προσκλήσεις, να αποφασίσετε εάν θα μαγειρέψετε εσείς ή αν θα χρειαστείτε και τη βοήθεια του ‘κοινού’ (της γιαγιάς ή κάποιου catering). Καταλήξτε σε ένα εύκολο μενού. Και όταν λέω εύκολο, δεν το εννοώ ως προς την προετοιμασία αλλά ως προς την κατανάλωση. Ο μπουφές είναι η καλύτερη λύση όταν τα άτομα είναι πολλά και βέβαια δε θα χρειαστεί να διακόψουν και τα πιτσιρίκια το παιχνίδι τους για να καθίσουν σε τραπέζι.

Διαλέξτε τραπεζομάντιλα, γιρλάντες, μπαλόνια, χαρτοπετσέτες, ποτήρια, πιάτα με το θέμα του πάρτι (σούπερ ήρωες, Μίκυ, νεράιδες, πειρατές, κ.λπ.). Τα παιδιά λατρεύουν την υπερβολή και σε ένα παιδικό πάρτι η υπερβολή χωράει παντού. Συνδυάστε το θέμα με μονοχρωμίες για ένα όμορφο αποτέλεσμα αλλά και για οικονομία.

Ανάλογα με την ηλικία των παιδιών και το χώρο που έχετε στη διάθεσή σας, αποφασίστε πως θα τα απασχολήσετε και κάντε τις ανάλογες προετοιμασίες. Είτε οργανώνοντας κάτι εσείς είτε βρίσκοντας τον σωστό επαγγελματία για να τα απασχολήσει.

Βρείτε μικρά δωράκια για να τα μοιραστείτε με τους φίλους του παιδιού. Τα δωράκια να είναι σχετικά με το θέμα σας. Αν το παιδί δεν είναι πολύ μικρό, καλό θα ήταν να τα δίνει εκείνος στους φίλους του στον αποχαιρετισμό, ευχαριστώντας τους που ήρθαν στο πάρτι του…

Και φτάνει η τελευταία εβδομάδα…

Εφόσον έχετε καταλήξει στο μενού, μπορείτε να πάτε να κάνετε τα ψώνια του super market και να παραγγείλετε ότι χρειάζεται, μαζί και την τούρτα με το θέμα της επιλογής που έχετε κάνει. Αποφασίστε τα ρούχα του ‘πρωταγωνιστή’ της βραδιάς και κάντε τυχόν αγορές ή «επεμβάσεις». Δανειστείτε ότι σας λείπει από φίλους και γείτονες, όπως καρέκλες, σκαμπό, τραπεζάκια κλπ.

1-2 μέρες πριν, διαμορφώστε το χώρο του σπιτιού όπως θα είναι εκείνη την ημέρα. Με βάσει το μενού που έχετε επιλέξει, ετοιμάστε τις συνταγές που μπορούν να μείνουν στο ψυγείο ή εκτός, και κάντε τις προετοιμασίες για τις υπόλοιπες. Αφήστε τη διακόσμηση για την τελευταία ημέρα, ειδικά εάν το παιδί είναι μικρό και θέλει να ‘παίζει’ βάζοντας σε κίνδυνο ότι φτιάχνετε… Αν το παιδί είναι μεγαλύτερο, μπορείτε να διακοσμήσετε νωρίτερα για να το ευχαριστηθεί και λίγο παραπάνω…

Έξυπνες ιδέες

Το να αναλάβετε να οργανώσετε και να κάνετε τα πάντα μόνη σας μπορεί να προβεί εξουθενωτικό και βέβαια μοιραίο. Αποφασίστε λοιπόν ανάλογα με τις ικανότητες και το χρόνο που διαθέτετε ποιες δουλειές μπορείτε να αναλάβετε και ποιες όχι. Ένα παράδειγμα: αν τα καταφέρνετε καλά στη μαγειρική, ετοιμάστε μόνες σας τις λιχουδιές που θα προσφέρετε κι αναθέστε σε κάποιον άλλον τη διακόσμηση του σπιτιού για εκείνη την ημέρα, καθώς και τις κατασκευές που θα προτείνω στο επόμενο άρθρο… Εξ’ άλλου γι’ αυτό υπάρχουν οι φίλες μας!

Σε κάθε στάδιο της προετοιμασίας, μην ξεχνάτε ότι είναι το πάρτι του παιδιού σας και δικαιωματικά έχει τον πρώτο λόγο, αν το επιτρέπει η ηλικία του. Ακούστε λοιπόν τη γνώμη του, λάβετε σοβαρά υπόψη σας τις προτιμήσεις του στο πώς θα είναι η διακόσμηση, τι παιχνίδια θα αρέσουν στους φίλους του, τι να περιλαμβάνει ο μπουφές…

Μια πολύ πρακτική ιδέα που θα σας διευκολύνει είναι να ‘μοιράσετε’ δουλειές και υπευθυνότητες για την ώρα του πάρτι στα μεγαλύτερα αδέρφια ή ξαδέρφια που τυχόν υπάρχουν στην οικογένεια. ‘Ένα παράδειγμα και εδώ: μπορούν θαυμάσια να αναλάβουν τη μουσική ή την τακτοποίηση των  παλτό και των δώρων που θα φέρνουν οι καλεσμένοι.

To be continued…

Διαβάστε επίσης: https://goo.gl/uaTJfx

Μια σκέψη σχετικά μέ το “Βασικά βήματα για να οργανώσετε το τέλειο παιδικό πάρτι

  1. Παράθεμα: Παιδικό πάρτι & διακόσμηση!! - Decorating my "event"..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.